Zaměření Marketing Bc./BBA
Reklama a PR
Marketing je více než co jiného způsob myšlení. Naučit se jazyk marketingu je nutné proto, aby si student takový způsob myšlení osvojil. Co to je segmentace trhu, co to je chování klienta, proč a jak ověřovat potřeby a preference cílových skupin, z čeho sestává marketingový mix a jak jeho prvky využívat. Na základě toho můžete tvořit svébytné a úspěšné marketingové a reklamní strategie pro vaše značky, produkty a projekty.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Web designer, Správce kontaktů s influencery, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, PR manager |
Marketingové strategie
Dobrý marketér má nejen jednorázovou intuici, ale také umí naplánovat dlouhodobou marketingovou strategii společnosti, brandu či projektu, umí ji průběžně rozvíjet, reagovat na nenadálé změny a různé scénáře vývoje. Ví, kam sáhnout, pokud se nedaří, ví, jak využít úspěch. Vyzná se napříč různými formami komunikace, rozumí médiím a sleduje trendy. Staňte se dobrými marketingovými stratégy.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, Správce kontaktů s médii, Event manager |
Personální marketing
Nestačí vybrat dobré lidi do týmu. Tým sestavený ze samých “hvězd” pravděpodobně nebude fungovat jako tým. Ani skupina lidí, kteří nemají přirozeného lídra. Zároveň musíte umět pracovat s lidmi, kteří jsou k dispozici, což znamená umět motivovat a vést lidi ke společnému cíli. To není jednoduchý úkol a vyžaduje nejlepší manažerské dovednosti. Stavět pracovní a projektové týmy, které dokáží uspět, je to, co se můžete naučit.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
HR marketing specialist, Tiskový mluvčí, PR manažer, Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Marketingový manager, Správce kontaktů s médii |
Technologie v marketingu
Marketing se díky možnosti přesného zacílení a efektivitě vynaložených prostředků stále více přesouvá do on-line prostoru. Jak může vypadat architektura internetového obchodu? Jak postavit dobrý, přehledný a obchodně funkční web? Jak tam přivést potenciální zákazníky? Pojďte se to naučit.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Web designer |
Sportovní marketing
Staňte se odborníkem na propagaci sportovních týmů, svazů i sportovních událostí. Zaměřte se na sponzoring, merchandising, prodej licencí a zajištění práv sportovních přenosů. Zastupujte sportovce, celé týmy, svazy, nebo spolupracujte s Českým olympijským výborem!
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových kampaní, Sportovní manažer, Tiskový mluvčí, PR manažer, Správce kontaktů s médii |
Sociální média
Sociální média vytvořila úplně novou oblast svébytného businessu a propsala se do mnoha již existujících odvětví. Velká banka, stejně jako start up se dnes těžko obejdou bez své stránky na Facebooku nebo Instagramu. Vedle toho ale máte LinkedIn, který vám může pomoci zajistit lidské zdroje, nebo Slack, který je přizpůsoben komunikaci uvnitř firmy. Umět ovládat sociální média vytváří možnosti pro práci v “korporátu” stejně jako k tomu spravovat sociální sítě více menším projektům.
Předměty zaměření | Profilové předměty |
---|---|
|
|
Marketingový specialista, Správce marketingových výzkumů a kampaní, Správce sociálních sítí |