Katedra marketingu

Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.

Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)

  • Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.

Katedra doporučuje

Studijní předměty

Inovační strategie Média a reklamní prostředí
Interkulturní marketing Mediální komunikace
Komunikační strategie Mezinárodní marketing
Marketing Nová média
Marketing II Public Relations
Marketing a marketingová komunikace PR ve sportu
Marketing lidských zdrojů Reklama
Marketing sportovních akcí Reklama a marketingová komunikace
Marketingová komunikace Reklama ve sportu
Marketingová výkonnost podniků Reklamní a marketingová komunikace
Marketingový mix Reklamní strategie
Marketingový výzkum Reklamní strategie a plánování
Masová a mediální komunikace Spotřební chování
Masová komunikace Strategický marketing
Mezinárodní prostředí Trh a spotřeba
  Základy marketingu

 

< zpět

Ing. Vít Pekárek, Ph.D.

Ing. Vít Pekárek, Ph.D.

Praktické aplikace

Absolvent VŠE Praha, inženýrské studium na Fakultě podnikohospodářské, doktorandské studium na VŠE, mezinárodní ekonomické vztahy. Více než patnáctiletá praxe v oblasti vývoje produktů pro leisure industry.

Pedagogická činnost

  • Vysoká škola Karlovy Vary,  Statistické metody v herním průmyslu.
  • ZČU Plzeň, Herní průmysl v ekonomice.
  • VŠE Praha, v rámci předmětu Chování spotřebitele a psychologie trhu, kurz Úvod do chování spotřebitele v herním průmyslu.

Konference

  • 2016 - Training Workshop for National Meteorological and Hydrological Services (NMHSs) on Designing Socio-Economic Benefits Studies of Meteorological/Hydrological Services and Products for Members in Regional Association VI (Europe), Chorvatsko
  • 2012 - Business Intelligence: best practice / The art of information exchange, Španělsko. Konference oborových analytiků zaměřená na Business Intelligence v leisure industry