Katedra marketingu
Katedra marketingu je odborným akademickým pracovištěm, které zajišťuje výuku v příslušných oblastech pro studijní obory akreditovaného bakalářského, magisterského a MBA studia.
Výukové a odborné konzultace (SP/BP/DP)
- Osobní konzultace a videokonzultace (výuka, písemné práce) s akademickým pracovníkem jsou možné pouze po objednání na daný termín prostřednictvím Rezervační aplikace VŠEM.
Katedra doporučuje
Studijní předměty
Inovační strategie | Média a reklamní prostředí |
Interkulturní marketing | Mediální komunikace |
Komunikační strategie | Mezinárodní marketing |
Marketing | Nová média |
Marketing II | Public Relations |
Marketing a marketingová komunikace | PR ve sportu |
Marketing lidských zdrojů | Reklama |
Marketing sportovních akcí | Reklama a marketingová komunikace |
Marketingová komunikace | Reklama ve sportu |
Marketingová výkonnost podniků | Reklamní a marketingová komunikace |
Marketingový mix | Reklamní strategie |
Marketingový výzkum | Reklamní strategie a plánování |
Masová a mediální komunikace | Spotřební chování |
Masová komunikace | Strategický marketing |
Mezinárodní prostředí | Trh a spotřeba |
Základy marketingu |

Ing. Jana Herotová
Marketing, Média a reklamní prostředí, Trh a spotřeba, Masová a mediální komunikace, Reklamní strategie a plánování
Vystudovala Provozně-ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě. Po studiích pracovala v tiskovém oddělení firmy Coca-Cola a dále si prošla manažerskými pozicemi v marketingovém oddělení farmaceutické společnosti GSK.V současnosti se věnuje pedagogické činnosti a pracuje jako nezávislý marketingový konzultant.
Publikační činnost
- Herotová, J. CSR jako součást marketingu malých a středních firem. In Boháček, J. a kol. Výzvy marketingu v současné krizi. Adart, 2013. ISBN 978-80-904645-7-5.
- Herotovaj, J., Herot P. Výskyt slova „inovace“ v českých médiích. In Čichovský, L. a kol. Inovace- generátor firmy. Adart, 2013. ISBN: 978-80-87829-07-3.
Pedagogická činnost
- VŠEM – Média a reklamní prostředí
- VŠEM – Reklama a reklamní strategie
- VŠEM- Spotřební chování a segmentace
- VŠEM – Masová komunikace
- FMK UTB – Dárcovství a sponzoring v ČR
- FMK UTB – Mediální plánování
- VŠB-TUO – Dárcovství a sponzoring v ČR